Reminders...!

سلام


امیدوارم که همتون خوب خوب باشید.


من یه چند وقت نمیام.

خوبم ، فقط واسم خیلی دعا کنید 


منو یادتون نره ها...!!

دلم از همین الان برای همه تنگ شد!  


کلیک ...!


***          ***           ***           ***            ***           ***


اینا هم ، 

واسه دل هر کی که دوسشون داره...!  

دوسشون داشته باشید دیگه !

فکر کنم اینا رو گذاشتم تا من نیستم سرتون گرم بشه!

 و شاید هم واسه اینکه منو یادتون نره !! :دی




شکسپیر...!

سلام !


به همه عشق بورز ، به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچکس بدی نکن .


شکسپیر


یک : یه زمانی (نه چندان دور!) من هر کی رو که دوست خودم می دونستم بهش اعتماد هم داشتم. یعنی در ذهن من این دوتا تفکیک نشده بود!   ولی خب الان دیگه نیست یعنی سعی می کنم که یادم باشه که اینگونه نباید باشه...

راستش دوست داشتم اینا تفکیک نشده باشه ... ولی همون قسمت تلخ زندگی یادم داد که باید جداشون کنم!   احتمالا درستش همینه و من اشتباه می کردم.
حالا فکر کنم در آینده من از اون طرفی بیفتم ! 

دو: تازه اینکه آدم بخواد به همه عشق بورزه ! هم کار سختیه! با همه خوبم به جز فلانی و ... و .... !!

 سه: در مورد آخرش هم که خب آدم بهتره که به هیچ کس بدی نکنه دیگه حالا تا چه حد حواسم هست نمیدونم، من هنوز تو قسمت اول گیر کردم!