نیازمندی ها ...!

ســــــــــــــلام 


میشه لطفا هر کی چند تا وبلاگ که از نظر خودش خوبه رو به من معرفی کنه !؟!  (غیر از وبلاگ خودش!)     


هر چی بیشتر بهتر.


خسته شدم از بس گشتم ...!


باتشکر ! 

میدونم ولی کاری نمیکنم ...!

دلم میخواست امروز روز متفاوتی باشه دلم میخواست امروز میشد خیلی از کاراییه که همیشه آرزو دارم انجام بدم رو انجام بدم. دلم خیلی چیزا میخواست.


ولی انگار باید دل رو فراموش کرد. نباید هرچی که " دلت " گفت رو گوش کنی. زندگی رو دوست دارم ولی همیشه تلخی زندگی رو حس میکنم.  

دلم نمیخواد روزها بگذره و بعد که پیر شدم. حالا پیر هم نه، میانسال ! ، حسرت خیلی از چیزها رو دلم سنگینی کنه. 

گاهی وقتا چیزایی رو "دلم" میخواد که در درست بودنشون شک دارم. و این شک باعث میشه یه قدم به عقب بردارم....  و باز میشه حسرت.


به این نتیجه رسیدم که خیلی وقتا می ترسم.... انگار آخر آخرش چی میشه ؟؟ دلیل این همه ترس خودم رو نمیفهمم. 

هنوز تا تموم شدن امروز خیلی مونده ، نمیدونم چی میشه ، شاید در درونم تحولی رخ داد ! شاید یه اتفاقی افتاد که هپی بشم!  


ناراحت نیستم ولی .... 

گفتم که ....


دلم میخواست امروز روز متفاوتی باشه.... 



P.S : قالب وبلاگم خوشگله ! فقط اون " یه روزی ... " اون بالا فونتش عوض بشه خوب میشه! خنگول خانوم هرچی تلاش کرد نتونست درستش کنه !!