خوب باشیم...!

دارم فکر میکنم، به خوب بودن...

اینکه گاهی به خاطر منافع خودمون، خوب نیستیم... 

حالا تعریف  "خوب بودن" چیه... نمیدونم... ، یعنی میدونم ، نمیدونم چه جوری بگم ..! 

همون حس یا معیاری  از "انسان" بودنه که توی ذهنمه!

دارم به "انسانیت" فکر میکنم...


نظرات 13 + ارسال نظر
فریناز پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 18:54 http://delhayebarany.blogsky.com

خب
خوب بودن یعنی وقتی کسی کنارته احساس آرامش کنه

اونوقته که میگن تو خوبی


چرا واسه من عکس آواتارت نیفتاد
سلام!

نونوچه جمعه 16 دی 1390 ساعت 12:31 http://nonoche.blogsky.com

چی؟!
منم نمیدونمممممممممممممممممممم!!!
بوس بوس!!!


به به نونوچه !! خوبی؟؟؟

خوب بودن، یعنی اینکه توی وجودت و فکرت از اونچه که انجام میدی راضی باشی، خوب بودن یعنی اونطور که شایسته ی انسانه رفتار کرده باشی، همون انسانیتی که خودت بهش اشاره کردی. هیچ انسانی، اصلاح میکنم، هیچ انسانی که شایسته این اسم باشه، با رفتارهای نادرست آروم نمیگیره. خوب بودن یعنی آرامش داشتن


ممنـــون :)
خوب بودن یعنی اینکه وجدان درد نداشته باشی!

مهرداد شنبه 17 دی 1390 ساعت 11:32 http://manam-minevisam.blogsky.com

تو که همش تو فکرهای تخیلی هستی!
اگه دوست داری تو این دنیا زندگی خوبی داشته باشی باید این چیزارو به باد فراموشی بسپاری.

تخیلی چیه مهرداد؟!!!
کجاش تخیلیه؟! خودت هم داری میگی زندگی خوب ! خب تعریفت چیه از زندگی خوب؟!
سلام هم نکردی! سلام مهرداد :) چه خبر از گوگل پلاس؟!

شهرزاد شنبه 17 دی 1390 ساعت 18:23

خوب بودن...
راستش من یکی خیلی وقته درگیرشم!
اینکه گاهی به خاطر منافع خودمون خوب نیستیم و بد تر از اون این که "گاهی به خاطر منافع خودمون خوب هستیم!"
تازه فقط گاهی و این که اگه دیدی کسی داره بهت خوبی می کنه شک کن!!!
استغفرالله دوباره این نیمه ی منفی من وارد عمل شد!!!

سلام شهرزادی :)
کلی ذوق کردم اینجا دیدمت :)

این تیکه رو راست میگیا : گاهی به خاطر منافع خودمون خوب هستیم. واقعا آره...
ای بابا نیمه منفی منم راه انداختی دنبال نیمه منفی خودت!! به ایناش فکر نکرده بودم که حالا اینا هم اضافه شد!!

بچه شیر سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 12:58 http://anahno.blogsky.com


سلااااااااااااااااام آبجولی کبیر=5
دلم برات تنگولیده تا اونجا که یادم میاد اینجا نظر دادم
ندادم؟!
فرق منو تو اینه که من میگم میرم و نمیرم تو نمیگی میرم و میری

سلام سلام مرسی اومدی :)
خب واسه اینه که من میخوام بیام بعد هی نمیشه!

بچه شیر سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 18:52

فرفری
کبیر بخاطر اینکه اولین کسی هستی که بهش گفتم آبجولی

ااا آره یه بار دیگه گفته بودیا ! یادم رفته بود!

ندا سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 19:15 http://lore.blogsky.com



سلام خانم گلم
هنوزم بی معرفت نیستم
دلم برات تنگ شده بود

اتفاقا دیشب داشتم بهت فکر میکردم که معلوم نیست چن وقته کجایی

البته بگما منم این روزا خیلی بهم ریخته و شلوغ بودم ولی از این به بعد با تمام قوا در خدمتم بانو

آخ جون ندا :)
خوبی حالا ؟
خب خداروشکر اومدی، خب دلم برات تنگ شده بود :)
منم دارم سعی میکنم باشم با تمام قوا... ! اینجوری بهتره...بله!

دخترشرقی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 20:46

سلام خانومی.
خوبی عزیز؟
واقعا خوب بودن اینه که دیگران از بودن کنارمون لذت ببرن ؟؟؟
پس چرا ما ازکسی انتظار خوب بودن رو نباید داشته باشیم.
من از خوب بودن متنفرم. خوب بودن بسه. میخوام بد باشم.

سلام:) آره می بینی ما نباید از کسی انتظار و توقع داشته باشیم... ولی بقیه این توقع رو داشته باشن اشکالی نداره...
می فهمم چی میگی...
ولی خوب بودن بس نیست... نمیخواد بد باشی...
خوب باشه به خاطر خود خدا... بی خیال این مردم...

مهرداد چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 11:43 http://manam-minevisam.blogsky.com

سلاااااااام

تعریف زندگی خوب از نظر من با تعریف همه فرق داره.
زندگی خوب برای من کنار گل و طبیعت بودنه، همین.
همون میشه بهترین زندگی دنیا از نظر من


بذار خوب نگات کنم ... بهت نمیاد اهل طبیعت باشیا...
اگه اینجوری باشه که خوبه!

فریناز چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 13:28

گریه نکن حالا
بیااینم آواتور خوشگل و خندونم



حالا ماه شدی !!

مهرداد چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 18:04 http://manam-minevisam.blogsky.com

مگه به قیافه هست؟؟ به دله...
من عاشق طبیعتم. صبح ها بعد از بیدار شدن و باید برم پارک... وگرنه شبش خوابم نمیبره

نمیدونم خب ... به نظرم نمیومد اصلا اهل طبیعت باشی! نمیدونم چرا این حس رو داشتم!
واقعا خیلی خوبه که صبح به صبح میری پارک :) :) :)

محمد کمیل یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 11:28 http://kumail.blogsky.com

آنچه همیشه اهمیت دارد وجود انگیزه است نه توانایی.

«آنتونی رابینز»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد